Niech zapłonie święty Ogień w nas

sobota, 30 października 2010

Afirmacje z siedmiu zasad huny..

Jeśli przetłumaczysz sobie luźno zasady huny:
IKE KALA MAKIA MANAWA ALOHA MANA PONO
Świadomość Wolność Skupienie Obecność Miłość Moc Skuteczność
w afirmacyjne zdanka, możesz uzyskać całkiem ciekawe struktury oddziaływania na siebie. Powtarzaj je jeśli chcesz, baw się i sprawdź jak to działa:

(ogólne)
Jestem świadomy (IKE)
wielu możliwości jak osiągnąć (KALA)
wybrane cele (MAKIA)
działając wytrwale (MANAWA)
bawiąc się dobrze (ALOHA)
bedąc pewnym mocy (MANA)
płynącej z elastycznego działania (PONO).

(na relacje)
Zauważam siebie
i relacje które tworzę
wspierają mnie w osiąganiu tego co ważne
pomagają mi angażować się
radośnie i z miłością
być pełnym zaufania
i robić to co słuszne.

(na przyjemność życia)
Staję się ciekaw
swojego odprężenia
gdy skupiam się na tym co ważne
w moim wnętrzu tu i teraz
jak wiele szczęścia i miłości,
zaufania i pewności,
i wszelakiego dobra mogę doznać?

(na sukces)
Jestem przekonany, że
sam tworzę reguły tej gry
poświęcając czas temu co działa
i podążając za sygnałami z wnętrza
mogę współtworzyć swoje szczęście
działając z pewnością
mam wiele do zaoferowania
więcej..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Projekt strony AreteArt. © Wszystkie prawa zastrzeżone.