Niech zapłonie święty Ogień w nas

środa, 16 lipca 2008

Chwila z OBFITOŚCIĄ

Jestem całkowicie świadoma tego jak się czuję,
A czuję się dobrze, bardzo dobrze.

Robię to, co kocham; kocham to, co robię,
I świetnie mi za to płacą.

Żyję z pasją i celem.

Pieniądze płyną do mnie niekończącą się rzeką.

Czuję niesamowitą radość i satysfakcję.

Wiem, że wszystkie moje marzenia się spełniają.

Cieszę się każdym momentem swojego życia.

Doświadczam obfitości, we wszystkich aspektach życia.

Przeżywam każdy dzień w pełni,
I nic nie może mnie powstrzymać.

Każdego dnia otrzymuję podarunek od życia,
I czuję miłość i radość, że życie mi go przyniosło.

na podstawie tekstu Steve O’Sillivana "The ABUDNDANCE BREAK"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Projekt strony AreteArt. © Wszystkie prawa zastrzeżone.