Niech zapłonie święty Ogień w nas

wtorek, 15 lipca 2008

Przyciąganie dobrobytu i pieniądzy z lekkością i łatwością

Ja ……………… jestem już gotowa na pełny dobrobyt. Odczuwam pełny wewnętrzny spokój, gdyż wiem, że mam zapewnione wszelkie źródła utrzymania. Pieniążki płyną do mnie szerokimi strumieniami z wielu stron. Pozwalam płynąć pieniądzom do mnie z dowolnych stron.

Pozwalam im mnożyć się specjalnie dla mnie. Pozwalam im być ze mną i przy mnie i dla mnie. Kocham pieniądze w każdej ilości. Przyjmuję je z lekkością i łatwością. Cieszę się z ich przyjmowania. To prawdziwa ogromna radość przyjmować pieniądze i cieszyć się ich użytkowaniem. To prawdziwa ogromna radość i szczęście cieszyć się z życia pełnego dostatku. Duże sumy pieniędzy płyną do mnie z wielką radością lekkością i łatwością.

Ja ……………… już wiem, że posiadanie i operowanie naprawdę dużymi sumami pieniędzy jest całkowicie bezpieczne i niewinne. Wyzbywam się wszelkich przekonań, jakoby mogłoby być inaczej. Już teraz wiem, że pieniądze pozwalają na zapewnienie spokoju i szczęścia materialnego, na które w pełni zasługuję. Posiadanie dużych pieniędzy wspomaga rozwój w różnych dziedzinach życia. Rezygnuję z wszelkich ślubowań i przysiąg bratania się z innymi w ubóstwie i nędzy. Rezygnuję z łączenia się z innymi w ich ubóstwie, czy to materialnym czy duchowym. Uświadamiam sobie, że posiadanie dużych ilości pieniędzy współgra z rozwojem duchowym. Uświadamiam sobie również, że posiadanie dużej ilości pieniędzy jest dla mnie całkowicie bezpieczne, dobre, niewinne i w porządku. Uświadamiam sobie, że pieniądze wspomagają mój rozwój na wszystkich dla mnie ważnych płaszczyznach. Już wiem, że mogę doskonale prosperować i wieść życie pełne bogactw, nawet jeśli inni tak nie żyją. Już wiem, że stan ich zamożności zależy od ich własnych przekonań. Ja za to, idąc za swoimi własnymi przekonaniami i odczuciami, otwieram się całkowicie i do końca na przyjmowanie wszelkiego bogactwa, jakie ma dla mnie Bóg, jakie ma dla mnie świat. Świat jest pełen pieniędzy i bogactwa i ja jestem już gotowa na korzystanie z tych dóbr. Wiem, że rozwój osobisty idzie zawsze w parze z rozwojem materialnym. I już teraz godzę się na pełny dobrobyt, na posiadanie pełnych kieszeni pieniędzy, i posiadanie kont pełnych ogromnych sum pieniędzy. Już teraz otwieram się całkowicie na dobrobyt, który każdego dnia przenika mnie i napełnia mnie. Dobrobyt materialny i duchowy.

Ja ……………… przyciągam pieniądze z lekkością i łatwością. Pieniądze płyną do mnie lekko i łatwo i z coraz większej ilości źródeł. Pieniądze lubią mnie, a ja lubię pieniądze. Pieniądze lubią moje towarzystwo, a ja lubię towarzystwo pieniędzy. Odczuwam prawdziwą radość i lekkość kiedy myślę o pieniądzach. Odczuwam prawdziwą radość i lekkość, kiedy myślę o tym jak one do mnie przypływają. Odczuwam prawdziwą lekkość i radość, kiedy myślę, na co wydam te z łatwością i lekkością przyjęte i zarobione pieniądze. Wibracje pieniędzy wzbudzają we mnie zawsze poczucie lekkości, łatwości i radości. Pieniądze są energią lekką i łatwą do uzyskania, dlatego czuję się niezwykle lekko, radośnie i bezpiecznie, kiedy myślę o pieniądzach. Wiem, że mogę je dostać zawsze i wszędzie. Płyną one do mnie cały czas, stale, napełniając moje kieszenie i konta bankowe.

Ja ……………… jestem wdzięczna za płynące do mnie pieniądze. Kocham je i szanuję. I tak one kochają mnie i szanują. Czuję ogromną lekkość i radość. Czuję ogromną wdzięczność za cały dobrobyt, który jest moim udziałem. Jestem ogromnie wdzięczna sobie i Bogu za cały dobrobyt i dostatek, którego mogę doświadczać.

Ja ……………… dziękuję Ci Boże, za życie pełne dostatku, radości i lekkości. Dziękuję Ci, że już teraz przypływają do mnie te ogromne sumy pieniędzy, z posiadania których czuję prawdziwą radość i przyjemność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Projekt strony AreteArt. © Wszystkie prawa zastrzeżone.