Niech zapłonie święty Ogień w nas

środa, 16 lipca 2008

Lista nowych "idiomów" angielskich

* never ending story --> bardzo długie zasłony
* serious music concert --> koncert muzyki poważnej
* coin paintings --> obrazy Moneta
* first from the store --> pierwszy z brzegu
* coffe on the table --> kawę na ławę
* fall out of the penis --> wypaść z interesu
* Tom divided their lottery coupon --> Tom podzielił ich los
* fugitive of circumstances --> zbieg okoliczności
* little business of movement --> kiosk ruchu
* garden school band --> zespół szkół ogrodniczych
* post him shopping --> wysłać go na zakupy
* my girlfriend is very expensive to me --> moja dziewczyna jest mi bardzo droga
* can you throw me up --> możesz mnie podrzucić
* to divorce the facts --> rozwodzić się nad faktami
* railway on you --> kolej na ciebie
* to make the profit on time --> zyskać na czasie
* heritage of prices --> spadek cen
* do you divide my sentence --> czy podzielasz moje zdanie
* to go to the second page of the street --> przejść na drugą stronę ulicy
* brain tire fire --> zapalenie opon mózgowych
* I see in boat --> Widzew Łódź
* universal pregnancy law --> prawo powszechnego ciążenia
* village killed by desk --> wioska zabita dechami
* I'm from beeftown --> jestem z Wołomina
* without small garden --> bez ogódek
* it's after birds --> już po ptakach
* go out on people --> wyjść na ludzi
* penis is walking around me --> ch*** mnie to obchodzi
* I thank you from the mountain --> dziękuję z góry
* I'll animal it to you --> zwierzę ci się
* glasgow --> szkło poszło
* don't tear yourself --> nie drzyj się
* I tower you --> wierzę ci
* he was in warsaw --> był, wojnę widział
* shit is going around me -->g**** mnie to obchodzi
* don't make a village --> nie rób wiochy
* highway to hell --> autostrada na Hel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Projekt strony AreteArt. © Wszystkie prawa zastrzeżone.