Niech zapłonie święty Ogień w nas

wtorek, 15 lipca 2008

Zaklęcie

Tam Dom mój, gdzie Serce moje...
Niech więc moje Serce powróci
do piersi mej...

Niech zabije znowu dla mnie
w rytmie, który Życiem zwą,
tym co
gra, śpiewa i tańczy

Niech mój Puls
wezwie Pieśń nową
z samej głębi Wszechświata
i niech to będzie Pieśń
co jak Burza przetoczy się po nieboskłonie

Niech Bogini Sztuka
wypełni moje komórki
Natchnieniem jak miód złotym

Tam Dom mój, gdzie Serce moje...

Jam Jest Studnią Wszechświata
we mnie odbija swój blask,
we mnie blasku ognia szuka

odbić Prawdę w Duszy Zwierciadle...

Tam Dom mój, gdzie Serce moje...
Jam Jest Domem,
kiedy Serce moje w mojej piersi

Witaj Serce
- okno mojej piersi otwarte

Miłości!
Uwij sobie gniazdo pod mą strzechą
i pozostań na ZAWSZE,
bo ta historia dopiero się zaczyna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Projekt strony AreteArt. © Wszystkie prawa zastrzeżone.